Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 19.01.2018, 13:47

Зіньківський НВК

Меню сайту
Корисні посилання
  • МОН молоді та спорту
  • ВРЦОЯО
  • Віньковецький РМК
  • Відділ освіти Віньковецької РДА
  • Дистанційне навчання
  • УЦОЯО
  • Острів знань
  • Обдаровані діти
  • Вісник ХОІППО
  • Центр навчальної та методичної літератури
  • Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 157
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Пам'ятка випускникам школи

    Іспити, як і більшість явищ життя, - явище перехідне. Коли вони закінчуються, з’являється відчуття свободи, забуваються сльози, нервування, повертається спокійний сон. Але ж можна скласти іспит і з меншими витратами для власного здоров’я, отримати добрі оцінки й чекати наступного іспиту без страху і безсонних ночей.

    Оптимальний варіант підготовки до складання іспитів

    Розпорядок дня

       Харчуватисяслід три-чотири рази на день. Мед, горіхи, молочні продукти, риба, м’ясо, овочі та фрукти забезпечать баланс необхід- них інгредієнтів їжі в організмі й відновлять енергетичні витрати.

    * Нормальний здоровий сон і відпочинок зменшать навантаження на нервову систему.

    * Слід  пам’ятати про біоритмологічні особливості: ”сова” неефективно працює о 6-8 годині ранку, а "жайворонок” навряд чи буде працездатним до 2-3 години ночі. В усіх людей рівень біологіч- ної активності знижений із 17 до 18 години.

    * Можна вжвати тонізуючі препарати, наприклад,із женьшеню. Каву краще пити вранці й небагато, лиши для того, щоб прокину- тися(для тих, хто звик саме так починати свій день). Кава  підсилює нервовість і тривожний стан у невпевнених у собі людей.

    Правильна організація вивчення навчального матеріалу

    *  Спочатку слід переглянути весь матеріал і розподілити його таким чином : якщо треба вивчити 100 питань за чотири дні, то в перші два дні вивчається 70% усього обсягу, третього дня – решта, а четвертого – повторюють вивчене.  При цьому складні теми варто чергувати з простішими – не обов’язково вчити всі питання поспіль.

     Є деякі психологічні закономірності, які слід враховувати:

    "Чинник межі”. Найкраще запам’ятовується інформація, викла- дена на початку і наприкінці тексту. Середина завжди швидко "вилітає” з голови. Тому під час запам’ятовування та повторення слід приділити увагу середині тексту.

    Повторювати треба не механічно, а вдумливо, зосередившись на змісті. Інформація після "завантаження”  в мозок, якщо її не повторити, утрачається на 20-30% упродовж перших 10 годин. Щоб цього не сталося, слід прочитати текст, повторити його вдруге, через 20 хв – утретє, а через 8-10 год – учетверте, і ще раз через добу. Тільки після цього можна бути впевненим у тому, що інформація міцно "оселилася” в голові.

    Особливість "упізнавання”. Дивлячись на текст, відчуваєш, що колись це все бачив, читав, отож вирішуєш, що витрачати час на це питання не варто й можна переходити до наступного. Насправді ж це – несвідомий самообман. І якщо не вивчити уважно те, що здається таким знайомим, на іспиті можна не відповісти на таке "знайоме” питання.

    Запам’ятати можна краще, якщо знати, що є "найближчим”: текст, рисунок, логічна схема, мовленнєве відтворення.

    Слід пробувати знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі, адже цікаве запам’ятовується набагато легше.

    Шпаргалка – річ потрібна

    Використання шпаргалок на іспиті найчастіше закінчується дуже сумно. Вони потрібні лише тим, хто краще запам’ятовує матеріал при конспектуванні, - викладений коротко (у вигляді тез), він краще тримається в пам’яті. Шпаргалки зручно використовувати перед самим іспитом, а брати на іспит не варто.
    Пошук
    Форма входу
    Календар
    «  Січень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Новини РМК
    Архів записів

    Copyright MyCorp © 2018
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz